سرگزی: در سیستان و بلوچستان از ابتدای سال تاکنون ۷۰ تن به شهادت رسیدند

سرگزی: در سیستان و بلوچستان از ابتدای سال تاکنون ۷۰ تن به شهادت رسیدندرئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به اینکه در سیستان و بلوچستان از ابتدای سال تاکنون ۷۰ تن به شهادت رسیدند، گفت: لازم است تا فرمانده محترم فراجا به این موضوع ورود پیدا کند و گزارشی ارائه دهد.


به گزارش مجله خبری، محمد سرگزی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: تسلیت و تبریک می‌گویم به غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران که در دفاع از مرزهای میهن اسلامی به شهادت رسیدند و همچنین شهادت نیروهای فراجا را در سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی اظهار کرد: یک عملیات ترکیبی از سوی رژیم صهیونیستی انجام می‌شود و ۴ شهید تقدیم می‌شود اما در سیستان و بلوچستان از ابتدای سال تاکنون ۷۰ تن به شهادت رسیدند. علت این کوتاهی ها چیست؟

سرگزی ادامه داد: چرا یک بار برای همیشه این موضوع حل نمی‌شود؟ چرا هر سال تعداد قابل توجهی از نیروهای مسلح را در سیستان از دست می‌دهیم؟ بنابراین باید ورود جدی به این موضوع داشته باشیم.

سرگزی در پایان یادآور شد: لازم است تا فرمانده محترم فراجا ورود پیدا کند و گزارشی ارائه دهد. اگر کسری بودجه و امکانات دارند بگویند تا مجلس و دولت کمکشان کنند. مردم سیستان و بلوچستان دیگر توانایی تقدیم این تعداد شهید را ندارند. اگرچه شهادت افتخار است اما نباید به این سادگی جوانان خود را از دست دهیم.

انتهای پیام



پست های مرتبط